:: PeLaWaT ::

Selasa, 15 November 2011

BuKaN mUmMy JaLuR kOt....

Salam...

Korg kenal kan dgn Jalur? 
Alaa, budak tecik yg dijumpai sekor² atas bumbung umah tak lama dulu tuu...
Bagi yg terlepas cerita, leh bace balik kat SINI dan SINI
Jalur skrg dah makin besar...
Umo nye dlm 4 bulan gitu...
Tapi masih lom divaksin lg...
Dah dewormed tapi baru sekali je mkn ubat cacing tu...


 Ni masa memula jumpa...
Umo dlm seminggu dua...


Skrg dah makin comey... (ke.. encem?? hehe)


 Dan dah makin nakal...


 Ni la Aunty yg selalu dtg mkn kat umah ni...
Mase ni tgh bunting lagi utk kali yg ke brp ntah...
Setelah beranak sebulan lbh sebelum Jalur ditemui...
Skrg ni dah beranak dah tapi tak tahu mana anak²nya...


 Memula saspek dia ni mummy Jalur...
Tapi, mungkin bukan kot sbb sela masa dia beranak dan Jalur ditemui agak musykil di situ...
Sbb mcmana umo Jalur tu baru seminggu dua pd hal Aunty dah sebulan lbh beranak...?
so, kesimpulannye... Aunty bukan mummy Jalur kot...

**KOTTT??? haha... musykil lagi... ;p




4 ulasan:

  1. buat ujian DNA laa Shaz..ekeke

    BalasPadam
  2. Tak kesahlah anak sapa, yg penting skrg dah jadi anak mummy...

    BalasPadam
  3. haah...yg penting skrg ni mummy Shaz yg jaga ;)

    BalasPadam
  4. >> alaa cikgu... wat DNA mahal sgt la cikgu... kot cikgu tlg sponsor, ok gak... hikhik...

    >> ye x ye ek kak Kim... terlupa lak diorg ade mami nye ni... hihi...

    >> takde la MM... x jage pongggg... dia jage diri dia sendiri... ekekeke...

    BalasPadam